2013 m. kovo 5 d., antradienis

Anekdotai apie blondines

  • Blondinė mokosi vairuoti.Tik įlipa į automobilį, instruktorius sako:
    -Jūs neišlaikėte.
    Blondinė:
    - Bet aš tik ką tik įlipau.
    Instruktorius:
    - Jūs atsisėdote ant galinės sedynės

  • Žmona sako vyrui:
    - Nueik į parduotuvę.
    Vyras ruošiasi eiti, žmona vėl sako:
    -Nu jau eini į lauką tai ir šiukšles išnešk, dar ir šunį pavedžiok.
    Vyras neiškentęs sako:
    - Tai dar šluotą į subinę įkišk, eidamas laiptus nuošluosiu...

  • Kaip galima užimti ilgam laikui blondinę:
    paimti popieriaus lapą ir ant abiejų pusių užrašyti žiūrėti kitoje pusėje.

  • Užlipo trys blondinės ant kalno kuriame negalima meluoti ,o jei pameluosi nukrisi i bedugne.
    Tai viena sako:
    -Aš manau kad aš kad aš labai graži bumt ir nukrito.Kita sako:
    -Aš manau kad aš turesiu gražu vyra bumt ir nukrito.Ir paskutine sako:
    -Aš manau bumt...

2 komentarai: